تنهایی من


کاش میشد گوشه ای نوشت..خدایا امشب خیلی خسته ام..فردا صبح بیدارم نکن
by : x-themes

سلام..شماها وقتی دلتون میگیره چیکار میکنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/////

توروخدا بگین...

من دلم گرفته..نمیدونم چیکار کنم خالی شم...

کسی نیس بشینم باهاش دردردل کنم..

آخه تنهایی بد دردیه............

میدونم خودتون درک میکنین..

حالا نظر بدین..

بای

 



نظرات شما عزیزان:

ARTYMS
ساعت21:03---13 آذر 1391
من وقتی دلم میگیره میشینم به بدبختی هام فکرمی کنم حالم بدتر میشه ولی کمکم می کنه اروم بشم حتما امتحان کن

Mohsen
ساعت22:40---8 آبان 1391
من وقتي دلم ميگيره يعني هميشه ديگه
يه گوشه خلوت ميكنم و با خدام حرف ميزنم. امتحان كن. آروم ميشي...
اگه هم آروم نشدي با يكي از دوستاي مجازيت درد دل كن...
( اميدوارم وقتي دلت گرفت زودي وا شه) باي...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 7 آبان 1391 18:27 |- آرزوووو -|

ϰ-†нêmê§